Artikelen

31.01.2013 Zorgaanbieders hebben moeite met klantgerichtheid

In de zorg blijft de klantgerichtheid onder de maat. Dit blijkt uit onderzoek van adviesbureau Newcom. Vaak missen patiënten een zorgverlener die echt met hun meedenkt. Verder is de verhoging van de hoogte van het eigen risico nog net betaalbaar voor consumenten.  Men denkt door de verhoging zorg te moeten uitstellen. Ook blijken zorgverzekeraars door consumenten niet hoog gewaardeerd te worden.

Auteur: Karel de Vries, Redactie Zuster Jansen


LAATSTE NIEUWS
  • Gemengde gevoelens bij buurtbewoner
    s over sluiting Bronovo ziekenhuis Lees meer
  • Grote regionale verschillen in verb
    ruik persoonsgebonden budget Lees meer
  • Minister Bruno Bruins wil keten van
    acute zorg in regio’s versterken Lees meer
ARCHIEF
LAATSTE ARTIKELEN
  • Internet gebruiken als huisarts; be
    trouwbaar of niet? Lees meer
  • Landelijk Congres Dementie achter d
    e voordeur Lees meer
  • Topvrouw NZa pleit voor een verplee
    gkundige in de raad van bestuur Lees meer
ARCHIEF
Particuliere Thuiszorg Warmond copyright В 2024